So long Kuta Hello Ubud

Vet inte om jag fått för att jag hånade svensk midsommar... för jag har bara regn hos mig. Dag 3 nu med tropiskt regn - i massor. Well skulle vi kunna kontrollera vädret skulle vi ta död på oss som min kloka mor uttryckte sig.
Så Ubud it is. Först en natt på Pajar House innan vi bytte till arkitektritad villa i en risfältsdalgång - Villa Kalisha. Blir nog ett dopp i kopparbadkaret med lejontassar ikväll. Igår tog vi en hippie happy hour på mysigt ställe vid floden och sen åt vi god middag på Three monkeys [efter att Theamonstret fått sin "lunch"] där Alice efter alla förmaningar om att "det här är en fin restaurang" slog sönder glaslyktan på bordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0