Midsommar utan kyla och nattsol

Inatt kom det några rejäla störtskurar så natten till midsommar gick termometern under trettiostrecket [28]
Jag bad om blommor till midsommarkransar och fick en hel kasse av trädgårdsmästaren - grön ö it is.
A&T har oss med på en berg- och dalbanetur som heter duga humörmässigt [hormoner och värk i susande kombination]. Jag och Hans fick njuta av bad och beachernas Manhattan (som Hans liknade Kuta beach vid - så jag föreslog Rio men it is a "no go") i solnedgång för att ladda inför kommande åk. Tack mormor och Gunnar.
Hemma igen gjorde vi kransar och jag försökte få det traditionella midsommarfotot. Nix på det. Men grillat och jordgubbar på Havanna Club blev det minsann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0