Mellandag

Frukost [innan rushen] på Garden Gangstas och sen chilla i villan. Tjejerna har hängt i sitt master bedroom hela dagen. På eftermiddagen gick jag och Hans för att utforska omgivningen med utökad radie - och det är stort - och snyggt - och varmt.
Anlände som Jesus för middag på Bambu - också varmt - och snyggt. Glassade på Gelato Secret - varmt [max en kula pga smältage] etc.

Apropå kulor har jag en uttalsfråga till fröken Ingrid när vi kommer hem. Det blev lite jobbigt när jag frågade en kille i en butik om han hade bollar man kunde leka med...

Pss... jag tycker det är lite roligt att få fixa sig. Speciellt framför den största spegel jag sett [i en villa].


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0