10

Konstaterar att jag skulle äta Hans vader först [om situationen krävde att jag skulle äta honom]. Hans menar att han har svårt att välja men att det inte är mina biceps han kommer sikta på - eller [tillägger han] mitt hjärta. Fint. #kärlek#bröllopsdag#tio#tenn
Några sekunder senare [när jag hasat mig ur loungesäcken] och står och fyller min vattenflaska med kylt vatten i villan på Bali tänker jag att vi har det oftast bra - Boda, Grönkulla, Tulum, Rotsidan... Whenever, wherever.
Lätta, snabba och enkla tio firas med middag på Heat. Kött för oss som älskar mera Vego!


Kommentarer
Postat av: Kicki o Stefan

Gratulerar på 10 års dan! <3

2016-07-02 @ 22:00:49
Postat av: Anonym

Tackar 🍾

2016-07-03 @ 04:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0