Patong

Året slutade gott (trots en del ouppfyllda behov i början på kvällen toppat med skrubbsår). Alice kämpade med raketrädslan och vi tog oss till stranden, fick iväg en lykta med önskan om ett bra 2013 och skålade med en ljummen vattenflaska - 00:00.

00:20 funkade inte vårt nyckelkort - eller nåt annat av de 300 nycklarna. 00:50 var det vår dörrs tur att låsas upp av the master key (buren av en smått ansträngd, men leende, ung man).

Vi spenderade nyårsdagen med fantastiska Sahsas och Katias familj - Tokyo nästa!

Idag har vi shoppat och hittat ett HAK - bästa pad thaien hittills (enl Hans) med härligast atmosfär hittills (enl mig) - tjejerna var med Mario och Gianna Sister så dem har nog ingen aning.

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: MORMOR/MAMMA/SVÄRMOR

NU ÄR DET INTE SÅ LÅNG TID KVAR TILL NI KOMMER HEM. PASSA PÅ ATT NJUTA AV VÄRMEN OCH BADA. JAG SAKNAR ETT INLÄGG OCH NYA FOTON.

GÄRNA NÅGOT PÅ ERA NYA KOMPISAR. ÄR NI FORTFARANDE TILLSAMMANS OCH LEKER?

2013-01-05 @ 14:44:03
Postat av: Farmor

Jag borjar atervanda efter en haftig forkylning som jag inte tidigare upplevt. Langat efter er alla och vi ska ha en mysig kvall tillsammans nar vi ar hemma. Har skiner solen fran en klarbla himmel ca 25 gr. Manga kramar till er alla.

2013-01-07 @ 18:42:12
Postat av: Ulrika, Krister och Alva

Hur har ni det? Njuter ni av sista tiden? Eller börjar hemlängtan ta över?

Må väl!

Kramisar!!

2013-01-08 @ 08:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0