På avstånd vågade jag.

Ni måste zooma och frisyren är svår att se.. American psyko.

Alice har träffat Desmond, en 1,5 månad gammal vägkorsning <3 (plus en fransk kille runt 10 som hon blinkar till med huvet på sne..)

Vi har återigen dinerat till plingplongplingplongplingplong och tjejerna fick vara med och dansa.

Det finns många fladdermöss men fler mygg..

Dagens bästa är att jag lyckades dra med mig hela familjen (dem han inte blinka förrän vi var anmälda) på massagekurs. Jag var modell och Hans jobbade på knäna.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Lite ögongodis att skåda. Häftiga badbyxor, eller hur? Stackars er om det är mycket mygg dom gillar jag inte. Kram till er alla.

2012-10-31 @ 16:00:26
Postat av: Mamma/svärmor/mormor

Jag kan inte zooma bilden men det jag ser räcker för mej. Ser inte direkt naturligt ut. Inget i min smak med andra ord. Inte din heller Jenny om jag känner dej rätt. Är det hunden eller tioåringen som Alice flirtar med?

2012-10-31 @ 16:20:27
Postat av: Tant Kicki

Hahaha! Mmmm, nästan som Italian Stalion ;) Fast håller med att det är lite psycho över denna. Diggar speciellt den bleka randen runt "byxorna"...

Härligt att Hans äntligen hittat sin plats.

Pussar o kramar på er! <3 :)

2012-10-31 @ 23:32:26
Postat av: Farmor

Jasså du Jenny du gillar inte ögongodis du? Vad mycket du har gått miste om. Har nu haft något blåsväder där ni är? Kram till er alla.

2012-11-01 @ 10:06:22
Postat av: Jenny

Klart jag gillar ögongodis jag har ju Hans! Alice flirtar med båda.. Inge blåsväder här.

Kram!

2012-11-01 @ 14:09:23
Postat av: Andrea

OMG! Mer kymigt än tjusigt där.... Hoppas ni har det och fortsätter ha det wonderful!!

2012-11-05 @ 16:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0