Frukost

Som önskat kommer lite foton på mat.
Av någon anledning är vi som sälar på mornarna också.. Kommer inte upp före 9 trotts att vi lägger oss före 23?!
Tränar tjejerna i tacksamhet och tackar Gud för Kalle och chokladfabrikens ypperliga exempel.
Idag skall det vara en festival för templet som ligger vid hotellet (en av måånga om jag kommer ihåg rätt), dem är jättetjusiga så det blir kul att se vad tjejerna tycker. Vi får prata traditioner och jämföra lite så vi får in lite styrdokument i vardagen;)
Funderar också på ett besök till Sanur för att se om vi vill vara där sista veckan.
Igår tänkte vi åka snålskjuts, en buss som går mellan hotellen till shoppingcentrat, och kolla in Nusa Dua centrum men shoppingcentrat låg mitt i värstinghotellområdet (opera, teater etc.). Vi åt, shoppade en nagelsax i guld och åkte hem.
Hittills har vi sett ett moln och det är 30-35 grader.

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Karin Wahlqvist

Hej på er!
Åhh, vad ni verkar ha det bra med värme, god mat, bokläsning och tingelinger. Okej, jag är liiiiite avundsjuk, men det är ganska mysigt här hemma i mörkret och med snön singlande i luften. Eller?

Nu ser jag fram emot att få ta del av ert nästa inlägg.

Sköt om er!
Karin

2012-10-29 @ 13:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0