Dag 1 Bali, Nusa Dua at Novotel Benoa

Som sagt mycke bad.. ca 30 grader ovan som under ytan. Alla sover tillsammans och om det inte var för att 7 timmar i vattnet var så lite skulle alla vara nöjda... eller som Thea sa när dem efter hot fick kliva upp ur poolen "jag får ALDRIG bada!!!".. Jättebråk och omstart utan konsekvenser pga trötthetsklausulen. Under middagen somnade Alice med pizzan i handen trots underhållning med Balinesisk (mycket utsmyckad) dans. Hans fick bära hem på osvenska trottoarer. När vi kom hem och Hans släppte ner henne i sängen hade hon fortfarande en stor ostklump i munnen. Lillfis..


Kommentarer
Postat av: MORMOR

GUNNAR SÄGER MAN BLIR NÄSTAN GRÅTMILD NÄR MAN LÄSER. OCH DET BEROR PÅ SAKNAD. JAG HÅLLER MED.

2012-10-26 @ 18:16:24
Postat av: Tant Kicki

Jag hör hennes hjärtskärande gråt... Men just nu tycker jag inte ett dugg synd om henne ;)
Toksnöat idag o jag höll på att köra åt helsicke! GrönGoffe är nu utsatt på Blocket, snart kommer blåen ut å... Hatar vinter o hoppas vi syns SNART! ;) Puss&Kram&Kärlek! <3

2012-10-26 @ 20:45:50
Postat av: Jenny

Inte så mycket hjärtskärande gråt, snarare stamp stamp stamp och sneda ögonbryn - jag får aldrig bada!
Alice blev dock väldigt uppgiven och grät i duschen (efter att hon spottat/fräst åt mig och sagt "du kan lika gärna gå!" när jag tog hand om håret - så jag släppte och tog Thea istället) och snyftade fram att jag faktiskt har två barn att ta hand om!
Men i övrigt är dem fantastiska och sköter sig själva med avancerade lekar i poolen och på rummet.

Vi drog i exakt rätt tid mao;)

Säääälj och kom!

Jo Gunnar, Alice kom på (Hans sa "vad skulle Gunnar sagt?" när vi skulle till poolen...) hur dem ska bada utan att bli blöta - flyta runt på en madrass såklart.

Idag är det nog varmare än igår.. Nu ska vi knö ner oss vid poolen 11.30 Balitid.

Puss å kram

2012-10-27 @ 05:31:25
Postat av: anna norberg

Fick en deja vu av Alice sovandes i maten på Slow down ;) här hemma är det kallt och första snön ligger fortfarande kvar( det blev iallafall vitt och ljust om man ska försöka se positivt på snön och kylan) Önskar av HELA mitt hjärta att priserna sjunker på restresor så att vi kan catcha up i/ på Bang tao beach....Ta hand om er och var rädd om er
massor av kramar från oss

2012-10-28 @ 21:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0