Tack molnet

Igår var det shopping och vi brände (kjol och linne från nytt fantastiskt märke - skulle kunna köpa ihjäl mig! Bikini, bikintrosa och boardshorts) 1100 kr LÄTT
 
Idag tackar jag det mörka tjocka molnet som låg över stranden medan vi badade. Man skall aldrig frångå sina rutiner och sin ordning.. missade sunblock i ansiktet eftersom jag tog en flätning mitt i smörjet - RÖD/ROSA.. avgör själva. Jag vette tusan hur det sett ut och känts om inte det varit molnigt
 
Eftersom Warung Indonesia fått hybris och höjt priserna har vi hittat ett nytt hak. 2 clubsandwichar, två mie goreng seafood och dryck för 90 kr.
 
Vi köpte filmer för 5 kr styck så nu ska vi uppdatera oss!
 
God natt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaa du Jenny, du bränner kinderna av solen och här dalar snön sakta ner och börjar täcka marken. Det finns ingen rättvisa här i världen :)

2012-11-06 @ 19:21:35
Postat av: Jenny

Det handlar inte om rättvisa i det här fallet - fördelning av resurser - tror jag det heter.

Men det är väl härligt med snö?! Tråkig och mörk november är väl mer ouppskattat..

Hur var det med Ulf?

love u

2012-11-07 @ 02:30:50
Postat av: Mamma

Det verkade bra med Ulf. Snön har försvunnit och nu blåser det halv orkan. Med detta följer naturligtvis migrän. Hoppas Alice öron blivit bättre. Varför ska det ske när är utomlands? Kan det bero på för mycke bad?

2012-11-07 @ 10:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0