Konkretisering

Tänkte försöka få med på bild hur klart vattnet är, hur pudrig sanden är och hur jävligt det står till med elsituationen.
 
Sitter och äter frukost efter en natt med oväder och, som BonnieM hade uttryckt det, oh those russians... 
Natten före det spelade min mage Johnny Cash samtidigt som papperskorgen var ytterst behövlig - ris till middag och Hans fick en exklusive happy hour. 
 
A&T får vi slita upp hur havet efter solnedgången så det är inte på topplistan att skriva till nära och kära ännu.
Dem läser vad ni skriver och saknar er I alla fall. 
 
Idag ska det fixas med tvätt och handling (läs lämna in plastpåsen och köpa vatten och chips) - och jag ska njuta av min masserade (fötter, ben, rygg, armar, händer, nacke, huvud och ansikte! 80:- OCH hemkört) lilla hydda.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Drömmer mig bort, riktigt fina bilder och gud så avundsjuk man blir!! Vi sitter och uppdaterar vår lista "Asien runt" här, det blir definitivt en resa till Manilla också;) "ha det bra" funkar ju inte då man ser att ni har det bättre än så! :)
krama Alice och Thea från mig!!
//Cecilia

Svar: Alice och Thea vart glada för kramen:) Vi får ta nåt möte när vi kommer hem så får ni fråga ut oss om does och donts.. Finns ju många såna här stränder på andra ställen också:S
Just nu är vi rätt uttråkade och det är 11 dagar kvar:/
Kram från oss!
alicethea.blogg.se

2012-11-20 @ 10:42:50
Postat av: Cecilia

Menar såklart boracay ;)

2012-11-20 @ 10:44:40
Postat av: MORMOR

VI ÄR GLADA ATT NI LÄSER VÅRA MEDDELANDE OCH NI BEHÖVER INTE SVARA PÅ DEM OM NI HAR ANNAT FÖR ER. NI HAR SÄKERT EN MASSA ROLIGA SAKER ATT GÖRA. DET SER UT ATT BARA ETT JÄTTE MYSIGT STÄLLE NI HAMNAR PÅ IGEN. MASSOR AV BAD. NI KOMMER VÄL IHÅG VAD GUNNAR SAGT? INTE BLÖTA NER ER. KRAMISAR VI LOVE U

2012-11-20 @ 20:15:09
Postat av: Andrea

Undrar hur det löser sig om det blir en kortis i det där systemet.....
Sjukt avis (på ett bra, icke missunnsamt vis;)) på er är jag, njuuuuut.........
Kram på er alla!!!!!!

Svar: Dem har reservgeneratorer - som säkert är jättemiljövänliga..Jadu, jag är avis på mycket jag med -fasta jobb.. -hem.. -sociala förmågor.. -etc.. (men det är väl helt naturligt så länge man inte är arg och missunnsam;))
Njuutet börjar dock bli långtråkigt. Jag vette fan vad som är fel på mej?!

Kramar right back!
alicethea.blogg.se

2012-11-21 @ 11:56:31
Postat av: FARMOR

HEJ!SNART ÄR DET HELG OCH VI ÅKER MED EN STOR BÅT TILL EN STAD SOM HETER TALLIN. DE HAR JULMARKNAD DÄR. VÄDRET ÄR TRIST OCH GRÅTT. ÄR AVIS PÅ ER SOM HAR SOL OCH VÄRME VARJE DAG. VAD HÄRLIGT ATT FÅ BADA HUR LÄNGE MAN VILL I HAVET HÖRDE AV MAMMA ATT NI ALDRIG VILL SLUTA BADA. MÅNGA JÄTTEKRAMAR TILL ER ALLA FRÅN OSS.

Svar: Puss finfarmor
alicethea.blogg.se

2012-11-22 @ 09:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0