Innanför och utanför muren..

 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor/svärmor

Vilka kontraster, man kan inte tro att det är samma ort. Är det verkligen en mur runt omkring? Isåfall är det helt otroligt. Härhemma skiner solen idag. Tänk på att det är Fars dag på söndag. Kramisar mina älsklingar.

Svar: Ja det är en stenmur som det växer jättefina blomträd/buskar på. Det snöar blommor både i poolen och på vår uteplats <3 Love u
alicethea.blogg.se

2012-11-08 @ 10:57:28
Postat av: Tant Kicki

Huga, skulle inte satt min fot utanför.. Är det fortfarande lika hysteriskt med "plat your haiiir daling?" åxo?
Längtar tills vi ses!! Kram o mys på er! <3

Svar: Braid (brääd) hair your daughter heter det nu mer... Det är upphöjt i sju men det är nog mängden folk och trafik och bygge som förvärrar - försäljarna har liksom tryckts undan lite eftersom det inte går att strosa på gatorna. På Poppies 2 efter hotellet där vi efterfestade i poolen (Bounty) ligger ett jätteköpcentrum på tre våningar med resturanger och affärer och bio och lekland..Längtar å till vi ses! Jag har kommit på en rolig musiklek om det finns wifi. Kram på er!
alicethea.blogg.se

2012-11-08 @ 13:21:59
Postat av: Lena

Hoppas allt väl med er. Har haft jättefint väder idag sol och någon grad kallt,inte blåst något. Är något deppigt Uno har inte blivit bättre ska börja med ljusbehandling på måndag. Hur är det med Alice öra? Ska träffa Ulf i morgon och skicka hem kläderna ni hade innan ni åkte. Många kramar till er alla.

Svar: Vad tråkigt med Uno hoppas ljusbehandlingen är vad han behöver nu då. Alice öra är bra men idag var första dagen hon var i poolen så vi får se imorn..Kram från oss till er
alicethea.blogg.se

2012-11-09 @ 16:59:02
Postat av: anna norberg

Tittar på era underbara bilder och kan bara inte förstå vad jag gör här hemma...ni ser ut att ha det helt fantastiskt. Vilket äventyr!!!
Häromdan vinkade jag som en tok till Hans på Brännaskolans parkering tills jag insåg att det inte var eran bil ( och inte han heller för den delen)snacka om hjärnsläpp, det känns som om ni har varit borta en hel evighet! Idag åt vi Tacos som vanligt till middag och då sa jag att när ni kommer hem så ska ni få komma och fredagsmysa med tacomiddag och en singha hos oss :) kan ju vara bra att ha nåt att se framemot, eller hur !! ;)
Sköt om er och va rädd om er
stora kramar till er alla

Svar: Fredagsmys på frideborgs låter alltid som en bra plan! Hans är definitivt här (fast idag tror jag en av oss behövt vara hemma..)svettiga kramar till er:)
alicethea.blogg.se

2012-11-09 @ 21:26:56
Postat av: anna norberg

Tänkte bara tala om att vi har 5,4 grader plus, det regnar och blåser och är skitväder...ville bara förgylla er tillvaro med en väderuppdatering så att ni verkligen känner att ni gjorde rätt som for iväg. Ha en superbra dag allihopa och glöm inte bort att smörja er ordentligt ;)

Svar: joru här är det tokjävla varmt, är man inte i havet är det jättejättevarmt... i löve it!
alicethea.blogg.se

2012-11-10 @ 09:49:08
Postat av: anna norberg

Farsdag firas med 7,1 grader plus, grått, regnigt j-vla skitväder. Inte en snöflinga i sikte och nu börjar jag bli riktigt less ( det har jag iockförsig varit ända sen ni for och jag fick stanna hemma).
Har hittat ett hus som skulle rymma oss allihopa på long beach /koh lanta mellan den 28/3-12/4, ska ni mä ??!!
Jag kan nästan se Tommy och Hans sittandes på beachen med en singha i näven :) stora kramar till er alla från oss alla

Svar: 30 i skuggan... 130 i solen:P och jag gick långt för att köpa farsdagspresenten Hans ville ha (råkade slinka ner en morsdagspresent i förskott också..:))Nädu Anna nu får fam Östberg sy ihop det ekonomiska ett tag framöver - vi kan ju inte vara på luffen jämt.
Jag kan se Tommy och Hans med en Singha i näven ungefär var som helst.
Kramar till er och en extra till pappa Tommy
alicethea.blogg.se

2012-11-11 @ 09:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0