Farsdag existerar inte i Indonesien

Grattis alla pappor och bonusar!!
 
Jag förklarade begreppet farsdag på affären och jag hoppas att nån av dem tre i kassan grattade sin pappa idag..
 
Jag och Alice hade tänkt prova lite surfing idag, men det har varit nå baksug/insug/utsug/uppkastning i/ur havet inatt. Det såg inge trevligt ut och det kändes onödigt att riskera att kliva på nåt onaturligt.. Vi får se hur det ser ut imorn.
 
Pappa Hans fick (efter lång promenad till shoppingområdet runt Kuta Square i 30++ nånting för att köpa önskad och letad tshirt) tröjan på bilden "More trees less assholes" som känns som en filosofi i ägarens smak. Sist jag shoppade i det området small det en bomb en kvart efter att jag gått så det var lite puls..
 
Thea visar upp nya badshorts.
 
Puss å kram
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: FARMOR

HEJ PÅ ER! NI VERKAR MÅ JÄTTEBRA OCH SNART FAR NI VIDARE TILL NÄSTA STÄLLE. HÄR HEMMA HAR VÄDRET VARIT DÅLIGT IDAG REGN OCH INTE RIKTIGT LJUST PÅ HELA DAGEN. TIDEN GÅR GANSKA FORT ÄNDÅ SÅ SNART ÄR NI HEMMA IGEN. LÄNGTAR SÅ EFTER ER. VAD ROLIGT ATT FÅ SE PAPPA PÅ KORT OCKSÅ. MÅNGA JÄTTEKRAMAR FRÅN FARMOR OCH UNO.

2012-11-11 @ 18:39:59
Postat av: FARMOR

HEJ IGEN! IDAG VAR DET MÅNGA BARN PÅ RADION SOM SKRATTADE SÅ GOTT OCH DÅ TÄNKTE JAG PÅ ER OCH BÖRJADE LÄNGTA IGEN EFTER ER. IDAG ÄR DET JÄTTEFINT VÄDER SKA NU GÅ UT PÅ EN LÅNGPROMENAD. FINA SCHORTS DU FÅTT THEA. ÅKER NI VIDARE I MORGON? MÅNGA JÄTTEKRAMAR.

2012-11-13 @ 13:21:40
Postat av: Thea

nej farmor vi åker i dag å jag saknar jetmyke dej

2012-11-14 @ 02:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0