Minidisco med gangnam style

Alice, Sasha, Thea och Katja (ej i bild) vräker på på golvet! Är gangnam lika hysteriskt hemma? Mamma Jenny har efter tre års hållfasthet OKat (i princip obligatoriska) flätor (braidhairyourdaughterhelvete) - 3 stycken.
Av nån anledning kan jag inte besvara era inlägg via appen, och det är oftast mobilen som hänger med ner till Wifin.

Mamma: Thea är också med Sasha och hennes lillasyster Katja, men det var Sasha som sökte sig till Alice. Sen leker ju Thea med alla som vanligt:)
Lena: Ha det skönt och akta solen! Vi kan väl äta lite tomtegröt och mysa?!
Cissi: Manilabränderna verkar ju tyvärr drabbat dem som har det värst - och även om jag är nyfiken skulle jag inte dra A&T upp i kåkstadsområden (Det räckte med den fattigdom man såg efter vägen:().

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: MORMOR

Sitter och slötittar på junior VM i hockey och tänker på er. Gunnars rygg har pajat igen och han har jätteont. Otur nu när vi har ledigt i mellandagarna. Nu vann Sverige efter straffar och fick två poäng. Längtar som vanligt efter er och ser fram emot att se tjejerna dansa. KRAMISAR.

2012-12-28 @ 15:37:06
Postat av: Cecilia

Ja jag såg det sen! Först visade dom en bild mot nån strand så jag vet inte, va väl nå tok med bildspelet ;)
thailändskorna på jobbet har tvingat på mig massor av riktig thaimat, inte vad man är van vid.. Det var spännande;) berättade lite om er resa och visade bilden på Alice och thea i de gröna dräkterna och Gud så dom startade snacka, vad jag förstod så hade dom inte sett nå sötare!:)
KRAM PÅ ER!

2012-12-28 @ 15:41:37
Postat av: Farmor

Nu ar vi framme och resan gick bra. Sol och ca 25 gr pa dagarna. Harliga kvallar med varme. Visst ska vi ata tomtegrot nar vi ses. Langtar sà. Manga kramar till er alla.

2012-12-29 @ 14:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0